Cum ar arata o zi petrecuta in copilarie?
Publicat Vineri, 05 august 2011, de catre
Cu siguranta avem cu totii o imagine a copilariei, asa cum am trait-o fiecare. jocuri precum cel de "Sotron", "Ratele si Vanatorii" sau "Tara, tara, vrem ostasi" ne trezesc  amintiri care ne fac sa zambim. La acelasi lucru s-au gandit si organizatorii evenimentului "Wet Boulevard", asociatia ASCER.


Cu siguranta avem cu totii o imagine a copilariei, asa cum am trait-o fiecare. jocuri precum cel de "Sotron", "Ratele si Vanatorii" sau "Tara, tara, vrem ostasi" ne trezesc  amintiri care ne fac sa zambim. La acelasi lucru s-au gandit si organizatorii evenimentului "Wet Boulevard", asociatia ASCER.

Sambata, 13 august, incepand cu ora 12.00, sibienii si turistii din toata tara sunt asteptati in parcarea shopping City din Sibiu (zona dinspre KFC). spatiul, aglomerat si plin de masini in zilele obisnuite de weekend va fi transformat intr-un loc al distractiei si jocurilor.

Zgomotul de motoare va fi inlocuit cu muzica DJ-ilor de la Radio Zu, claxoanele masinilor vor fi inlocuite de concertele in aer liber, iar soferii nervosi vor fi inlocuiti de copii de toate varstele.

Parcarea, transformata in spatiu pietonal, va fi amenajata cu 6 terase, 11 piscine (4 piscine mari si 7 piscine mici), un teren amenajat pentru jocuri sportive (fotbal, beach voley), un spatiu de joaca pentru copii si un lounge pentru vizionarea filmelor.

Programul Wet Boulevard incepe la ora 12.00 si se va finaliza la 23.00 cu un foc de artificii. Intre timp, participantii vor avea la dispozitie 20.000 de baloane cu apa, posibilitatea de a face Bungee Jumping si Limbo Dance. Bineinteles, nu vor fi uitate jocurile copilariei pe care le regretam atat de mult: campionat de elastic, campionat de sotron, "Ratele si vanatorii"(cu baloane de apa), "Tara, tara vrem ostasi".

Pentru copiii mai mari, ASCER a pus la cale jocuri tentante: "Toxic waste", "Pescarul si pestele", "Aspira berea" sau "Slam beer" sunt doar cateva dintre acestea.

Intrarea la acest eveniment este libera.

"Wet Boulevard" este un proicect marca ASCER. Pentru anul 2011, ASCER si-a propus organizarea de evenimente interactive care sunt menite sa atraga atentia asupa a doua scopuri principale pe care asociatia le are in vedere: Bursa Pentru Romania si Centrul national de Voluntariat.


Cuvinte descriptive:

Te-ar mai putea interesa: