Dieta cu morcovi
Publicat Miercuri, 18 mai 2011, de catre
Un morcov mancat pe zi aduce 11.000 unitati internationale (UI) de Vitamina A din beta-caroten, plus fibre dietetice, potasiu, Vitamina C, acid folic si calciu. 


Dieta cu morcovi este ideala pentru vara deoarece aceasta leguma suprima atat senzatia de foame cat si nevoia de dulce.

Se pot combina urmatoarele mese, timp de o saptamana:

Mic dejun

- Omleta dintr-un ou si o felie de sunca/ Omleta doar din albus si o felie de bacon;

- 2 felii de paine graham sau paine neagra, asezonata cu putin unt, un morcov si un pahar cu lapte sau ceai verde.

Pranz

- O salata facuta din morcovi, telina, mere si dressing de iaurt;

- Snitel de curcan asezonat cu 3 morcovi fierti si 2 cartofi fierti stropiti cu unt.

Cina

- O felie de paine neagra facuta toast, 100 de grame de carne de peste fiarta stropita cu lamaie si un pahar de suc de morcovi;

- O salata din morcovi, rosii, castravete, o felie de branza degresata, ulei si otet. Se serveste alaturi de o felie de paine graham sau toast.

Ca gustare, intre mese, se pot consuma morcovi dupa pofta. Se pot manca cruzi sau fierti. Cei fierti trebuie asezonati cu unt sau smantana pentru ca organismul sa asimileze mai usor vitaminele. 


Cuvinte descriptive:
,

Te-ar mai putea interesa: