Dieta cu salate
Publicat Miercuri, 18 mai 2011, de catre D.M.S.
Dieta cu salata este cea mai sigura modalitate pentru a-ti defini silueta pe timpul verii. O cura de trei zile, in care vei consuma doar salatele, te poate ajuta sa dai jos pana la doua kilograme. 


Prima zi

Mic dejun - o felie de paine uscata/ neagra, 100 grame de branza cu smantana si 100 de grame de fructe proaspete (de sezon)

Gustare - O salata din 100 de grame de castraveti si 100 grame de morcovi

Pranz - Salata din un sfert de gulie, un morcov, jumatate de dovlecel, o jumatate de paprika/ ardei iute, 4 ciuperci, o rosie, o felie de branza de vaci, un ou fiert. Dressing: 3 linguri de iaurt amestecate cu ardei taiat marunt, zeama de lamaie, ulei si verdeata.

Gustare - O banana mica

Cina - 200 de grame de peste inabusit, doi cartofi fierti si o salata cu ulei si otet.

A doua zi

Mic dejun - O felie de pepene galben, doua linguri de musli si 100 de grame de iaurt degresat.

Gustare - O banana mica.

Pranz - Supa de legume preparata din apa si 200 de grame de legume la alegere. Se serveste cu o felie de paine neagra/ graham.

Gustare - 2 rosii.

Cina - 100 de grame de pui la gratar/ fiert, servit impreuna cu un cartof fiert si o salata verde cu dressing (vezi mai sus).

A treia zi

Mic dejun - musli amestecat cu 200 grame de iaurt, un kiwi si un mar.

Gustare - shake de legume (ardei gras, zeama de lamaie si morcov)

Pranz - Cartofi la tigaie preparata din 150 de grame de cartofi fierti. Se caleste o ceapa mica in ulei si apoi se adauga cartofii taiati cubulete si 3 felii de bacon/ un cremwurst. Se lasa sa se prajeasca, se adauga sare si piper. Cand sunt aproape gata se mai adauga 200 de grame de varza murata si un mar mic tocat.

Gustare - Un castravete

Cina - Salata de rosii, castraveti, ardei si alte legume la alegere, servita cu o friptura la gratar si o felie de paine neagra.