Triumful Cunoasterii: campanie de invatare pentru copii si o plimbare cu balonul pentru parinti
Publicat Joi, 29 septembrie 2011, de catre Famme.ro
Week-end special in Bucuresti: pe 1 si 2 octombrie bucurestenii pot beneficia de o experienta inedita: un zbor in balonul cu aer cald!


In perioada 1-2 octombrie, toti cei care isi fac cumparaturile la Carrefour Baneasa pot avea parte de o surpriza la inaltime in cadrul campaniei „Triumful Cunoasterii”: o inaltare cu balonul cu aer cald!
evenimentul a fost amanat din cauza conditiilor meteo nefavorabile si anume o viteza a vantului mai mare decat cea maxima admisa pentru o astfel de actiune.

Astfel, sâmbata, 1 octombrie 2011, in intervalul orar 11:00-17:00 si duminica, 2 octombrie 2011 intre 11:00-16:00, in parcarea magazinului Carrefour Baneasa va fi prezent balonul Colectia Triumful Cunoasterii.


Achizitionând pachetele promotionale UMF din Carrefour Baneasa, cei prezenti pot participa la o tombola si vor avea ocazia sa experimenteze o calatorie inedita cu balonul Colectia „Triumful Cunoasterii”! Vor putea de asemenea afla lucruri minunate despre lumea-ntreaga facând cunostinta cu seria exclusiva de minifigurine LEGO® si cu indragitele personaje ale filmului Disney-Pixar’s Cars2 care ii vor purta spre Triumful cunoasterii!


„Triumful cunoasterii” este o campanie adresata copiilor cu vârste cuprinse intre 5 si 12 ani, prin care cei mici pot invata si descoperi continentele lumii si cele mai importante tari din fiecare continent intr-un mod foarte distractiv si interactiv: prin joaca. Acestia pot afla si povesti inedite despre minifigurinele LEGO® si masinutele  Disney-Pixar’s Cars2 care calatoresc in jurul lumii.


Colectionând toate cele 32 de caractere ale colectiei „Triumful Cunoasterii”: cele 16 minifigurine LEGO® din lumea intreaga si cele 16 masinute magnet Disney-Pixar’s Cars 2 oferite cadou in fiecare pachet UMF, copiii vor putea primi acasa piese LEGO® pentru a construi harta lumii. Mai multe detalii despre premii pe ww.umfclub.com.

Pe durata campaniei vor avea loc multe evenimente speciale, de la inaltari cu balonul cu aer cald la incercarea de a intra in Cartea Recordurilor cu cea mai mare harta a lumii construita din piese LEGO®.

In campanie participa produse din marcile Dero, Cif, Domestos, Omo, Coccolino, Dove, Rexona, Clear, Signal, Delma, Rama, Becel, Hellmann’s, Lipton, Delikat, Knorr, marci inregistrate apartinând Unilever, comercializate in pachete promotionale  denumite „UMF”

 

pachetele cu produse participante, denumite „UMF”, au ambalaj promotional cu denumirea campaniei „Triumful Cunoasterii” si au inclusa câte o figurina LEGO® sau un magnet Disney-Pixar’s Cars2, precum si un flyer promotional pe care se gaseste inscriptionat codul promotional unic in baza caruia se poate face inscrierea in campanie.